REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- OGÓLNE WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
- Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
- Usługa – usługi oraz produkty oferowane przez Usługodawcę z wykorzystaniem Komunikatora;
- Usługodawca – podmiot, który oferując Usługi dokonuje czynności prawnych i faktycznych związanych bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.
Dane usługodawcy: FITANN Anna Kajca, NIP: 6351863385, Modrzewiowa 66a; - Ustawa – ustawa z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2002 r., Nr 144, poz. 1204, ze zm.);
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, nabywająca Usługę od Usługodawcy;
- Komunikator – jedna z aplikacji: Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp;
- Operator Płatności – instytucja pośrednicząca w realizacji płatności z tytułu sprzedaży Usługi;
- Regulamin Komunikatora – regulamin określający zasady korzystania z Komunikatora;
- Regulamin – niniejszy Regulamin.
- Niniejszy Regulamin stanowi regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy, z uwzględnieniem przepisów ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U.2014 poz. 827 ze zm.) oraz określa zasady korzystania z Usług oferowanych z wykorzystaniem Komunikatora.
- Przed zakupem Usług należy zapoznać się z treścią Regulaminu.
- Zakup przez Klienta Usługi oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
- W celu skorzystania z Usług niezbędne jest posiadanie aktywnego konta w Komunikatorze oraz komputera lub urządzenia z zainstalowanym oprogramowaniem pozwalającym na przeglądanie stron internetowych lub korzystanie z aplikacji mobilnej Komunikatora oraz dostęp do sieci Internet o przepustowości co najmniej 1Mb/s. Korzystanie z Komunikatora może odbywać na zasadach określonych przez Regulamin Komunikatora.
- Zakazane jest dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym.
- Usługodawca informuje, iż do podstawowych zagrożeń związanych z korzystaniem z sieci Internet należą w szczególności (a) złośliwe oprogramowanie (ang. Malware), (b) aplikacje lub skrypty mające szkodliwe, złośliwe, lub przestępcze działanie na system teleinformatyczny użytkownika sieci, takie jak wirusy, robaki, trojany; (c) programy szpiegujące (ang. Spyware) czy śledzące działania użytkownika, które gromadzą informacje o użytkowniku i wysyłają je autorowi programu, zazwyczaj bez wiedzy użytkownika; (d) spam; (e) wyłudzanie poufnych informacji osobistych (np. haseł) przez podszywanie się pod godną zaufania osobę lub instytucję (ang. Phishing); (f) włamania do systemu teleinformatycznego z zastosowaniem programów hackerskich.
- Aby uniknąć powyższych zagrożeń, Klient powinien zaopatrzyć swój komputer i inne urządzenia elektroniczne, które wykorzystują podłączając się do Internetu, w program antywirusowy i zaporą sieciową (firewall). Program taki powinien być stale aktualizowany.
- Funkcja i cel oprogramowania lub danych niebędących składnikiem treści usług wprowadzanych przez Usługodawcę do systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient określone zostały w Polityce prywatności.
- W przypadku uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze przechowywanych danych dostarczonych przez Klienta Usługodawca ma prawo uniemożliwić Klientowi dostęp do tych danych. Usługodawca niezwłocznie zawiadomi Klienta za pośrednictwem Komunikatora o zamiarze uniemożliwienia dostępu do tych danych.
- Użyte w niniejszym Regulaminie określenia mają następujące znaczenie:
- WARUNKI NABYWANIA USŁUG
- Informacje publikowane w Komunikatorze dotyczące Usług, w szczególności ich opisy oraz ceny, nie stanowią oferty, lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- W celu złożenia zamówienia i zawarcia umowy świadczenia Usług, Klient powinien wypełnić w formularz zamówienia, podając w nim następujące dane:
- imię i nazwisko;
- adres e-mail;
- numer telefonu;
- dane niezbędne w celu przeprowadzenia transakcji przez Operatora Płatności oraz dokonać zapłaty.
- Wszystkie ceny są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
- Klient powinien dokonać płatności w dniu złożenia zamówienia. W przypadku braku płatności w tym terminie Usługodawca może skontaktować się z Klientem w celu ustalenia trybu dokończenia płatności.
- Usługodawca przekaże Klientowi będącemu konsumentem potwierdzenie zawarcia umowy na odległość na trwałym nośniku w rozsądnym czasie po jej zawarciu, najpóźniej przed rozpoczęciem świadczenia Usługi.
- Najpóźniej w chwili wyrażenia woli związania umową nabycia Usług Usługodawca udzieli Klientowi będącemu konsumentem informacji, o których mowa w art. 12 ustawy o prawach konsumenta, niewskazanych w Regulaminie, utrwalonych na papierze lub jeżeli Klient wyrazi na to zgodę, na innym trwałym nośniku, w sposób czytelny i wyrażonych prostym językiem.
- REKLAMACJE
- Usługodawca ma obowiązek należytego świadczenia Usług.
- W przypadku stwierdzenia wadliwości Usługi Klient może złożyć reklamację.
- Reklamacje dotyczące zamówionych usług mogą być składane z wykorzystaniem Komunikatora.
- Klient w reklamacji powinien wskazać:
- swoje imię i nazwisko,
- dane pozwalające zidentyfikować transakcję (np. datę złożenia zamówienia, Usługę),
- przedmiot reklamacji oraz jej przyczynę,
- dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji.
- Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez Usługodawcę, Usługodawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia zaistniałych braków reklamacji.
- Maksymalny termin rozpatrzenia reklamacji wynosi 30 dni od momentu jej otrzymania przez Usługodawcę. Jeżeli Usługodawca nie ustosunkuje się do przesłanej reklamacji w terminie 30 dni, reklamacja uważana będzie za uznaną.
- O rozstrzygnięciu wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony z wykorzystaniem Komunikatora, drogą mailową lub drogą pocztową na wskazany przez niego adres.
- ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klient będący konsumentem ma prawo odstąpić od zawartej na odległość umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ustawie z dnia 24 czerwca 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 ze zm.).
- Niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy, Usługodawca zwróci Klientowi będącemu konsumentem wszystkie dokonane przez niego płatności.
- Usługodawca informuje, iż Klient będący konsumentem traci prawo odstąpienia od umowy w przypadku Usług stanowiących treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Klienta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
- INFORMACJE DLA KONSUMENTÓW
- Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
- złożenie wniosku o rozpatrzenie sporu powstałego w związku z zawartą umową do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej;
- zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem a przedsiębiorcą;
- bezpłatna pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona praw konsumentów.
- Klient będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności:
- POSTANOWIENIA KOŃCOWE
W przypadku wprowadzenia zmian w Regulaminie, Usługodawca poinformuje o wprowadzonych zmianach. Postanowienia nowego Regulaminu wiążą Klienta od momentu zaakceptowania przez Klienta jego postanowień.